preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.

Odluka o odabiru udžbenika

Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala

 

POPIS UDŽBENIKA

ODABRANI UDŽBENICI

 

Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA

Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA



KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.



RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1247139
Ovaj mjesec: 6086
Danas: 136
AKTIVNOSTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PAZIM ŠTO JEDEM
Autor: Tamara Banović, 1. 3. 2023.

PAZIM ŠTO JEDEM

Voditeljice: Tamara Banović i Ivana Zemunik

Za učenike 7. razreda 

SAŽETAK:

Razvijanje pravilnih prehrambenih navika u ranoj životnoj dobi preduvjet je za pravilan odnos prema hrani za čitav život. Cilj ovoga rada  je osvijestiti važnost pravilne prehrane kod učenika i utjecati na poboljšanje njihovih prehrambenih navika tijekom školske marende. Tema se obrađuje kroz dva susreta u Centru izvrsnosti, u prvom dijelu učenici će upoznati ulogu hrane u organizmu te će naučiti što se sa hranom događa nakon ulaska u tijelo čovjeka. Potom će analizirati podatke učeničkog istraživanja na temu „Što je danas na jelovniku?“ kao bi osvijesti nedostatke vlastitih školskih obroka. 

Na drugom susretu učenici će raditi tri dodatna pokusa u kojima će istraživati količinu skrivenih šećera i masnoća u obrocima. Nakon toga slijedi analiza pripremljenih recepata za pripravu školske marende  i izrada zajedničke digitalne knjižice koja će sadržavati primjere „zdravih obroka“ za školsku marendu.

 

ISHODI UČENJA:

  • Učenik/učenica analizira utjecaj životnih navika i rizičnih čimbenika na zdravlje ljudi ističući važnost prepoznavanja simptoma bolesti i pravovremenoga poduzimanja mjera zaštite.
  • Učenik/učenica stavlja u odnos prilagodbe živih bića i životne uvjete.
  • Učenik/učenica uspoređuje načine prehrane te procese vezanja i oslobađanja energije u različitih organizama.
  • Učenik/učenica uspoređuje energetske potrebe različitih organizama uzimajući u obzir potrebnu vrstu i količinu hrane za očuvanje zdravlja.
  • Učenik/učenica primjenjuje osnovna načela znanstvene metodologije i objašnjava dobivene rezultate

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju