preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.

Odluka o odabiru udžbenika

Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala

 

POPIS UDŽBENIKA

ODABRANI UDŽBENICI

 

Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA

Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA



KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.



RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1247071
Ovaj mjesec: 6016
Danas: 66
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
EVALUACIJA PRIJE MOBILNOSTI
Autor: Sanja Pešić, 15. 9. 2020.

Projektni tim u suradnji s Timom za kvalitetu i unaprjeđenje škole proveli su istraživanje među djelatnicima i učenicima škole, te na Vijeću roditelja o potrebama unaprjeđenja škole i Razvojnom planu.  Na temelju analize rezultata izrađen je Razvojni plan škole i određeni ciljevi Erasmus+ KA1 projekta „Le's Go Out – Time To Move“– mobilnosti osoblja. U svrhu evaluacije potreba i ciljeva projekta izrađeni su upitnici a rezultati  su sljedeći:


U dijelu upitnika za učitelje u svezi potreba usavršavanja i kompetencija rezultati su pokazali kako se samo njih 40% osjeća kompetentnim za organiziranje nastave izvan učionice, dosadašnje prakse i metode rada su zastarjeli-smatra 80% učitelja i 77% roditelja, potrebu za dodatnim stručnim usavršavanjem potvrdilo je 85% učitelja. Zaključili smo kako dosadašnji načini edukacije i prakse učitelja nisu polučile dovoljne rezultate te je potrebno dodatno educiranje i jačanje kompentencija djelatnika kroz stručna i profesionalna usavršavanja. Drugo područje ispitivanja-evaluacijski listić-odnosilo se na razinu ekološke svijesti i kvaliteti ekoloških aktivnosti u školi  iz kojih je utvrđeno da je ekološka svijest učenika vrlo niska, a ekološka politika škole manjkava. Na temelju praćenja i vrednovanja ishoda iz pojednih predmetnih kurikula i međupredmetnih tema rezultati pokazuju kako učenici nemaju dovoljno znanja o bioraznolikosti Jadranskog mora koje je bitno geografsko obilježje grada u kojem žive. Na temelju rezultata određene su potrebe unaprjeđenja škole i sukladno tome ciljevi projekta. Na temelju rezultata evaluacijskog upitnika za učenike utvrdila se njihova želja za većom uključenosti u planiranje I izvođenje nastavnog procesa,

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju