preskoči na sadržaj

Osnovna škola Josip Pupačić Omiš

Login
KALENDAR
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.

Odluka o odabiru udžbenika

Odluka o korištenju drugih obrazovnih materijala

 

POPIS UDŽBENIKA

ODABRANI UDŽBENICI

 

Drugi obrazovni materijali - RAZREDNA NASTAVA

Drugi obrazovni materijali - PREDMETNA NASTAVA



KALENDAR RADA
šk. god. 2023./2024.



RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA


VIRTUALNE UČIONICE

HUMANITARNA AKCIJA

Arhiva dokumenata
TJEDAN JOSIPA PUPAČIĆA

 

 



GLOBE program

Meteorološka postaja OŠ Josip Pupačić - Omiš
                                                             


                                                           

Meteorološka postaja PŠ Kučiće

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 3. 12. 2011.

Ukupno: 1237658
Ovaj mjesec: 4696
Danas: 8
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PODRŽIMO PROJEKT NAŠE ŠKOLE
Autor: Tamara Banović, 29. 11. 2017.

UTJECAJ VLAŽNOSTI TLA NA PUPANJE, LISTANJE I ŽUĆENJE LISTOVA KOD JORGOVANA
Osnova škola Josipa Pupačića iz Omiša, kroz GLOBE program, njeguje međupredmetnu povezanost, te suradnju učenika razredne i predmetne nastave.
Prikupljajući i analizirajući fenološke podatke već duži niz godina, saznajemo kako vegetacija odgovara na klimatološke čimbenike.


Na ovoj poveznici možete pročitati sve o projektu.


Početak sezone rasta biljaka, kao i prestanak vegetacije ovisan je o vremenskim prilikama koje su tijekom godine promjenjive. Na pupanje i listanje (ozelenjivanje) utječu sunčeva svjetlost, temperatura i vlažnost zraka. Temperatura i vlažnost tla ovisni su o temperaturi atmosfere, kiše i otopljenog snijega. Kako su biljke ukorijenjene u tlu i ti čimbenici mogu se povezati s fenološkim svojstvima biljaka.



Cilj ovog istraživanja je učiti o pravilnim postupcima prikupljanja podataka i opažanja u prirodi, poučiti učenike postupcima unosa podataka i analizi rezultata, razvijati problemski pristup i poticati diskusiju, razvijati timski rad i suradničko učenje te primjenu IKT u nastavi, njegovati interdisciplinarni pristup u radu i suradnju učenika razredne i predmetne nastave.

Za potrebe istraživačkog rada koristiti će se biljna vrsta Siringa vulgaris – jorgovan. Dvije jedinke jorgovana nalaze se u školskom vrtu. Za obje jedinke vrijede jednaki uvjeti: količina svjetlosti, temperatura, tlak, vlažnost zraka, količina i pH oborina, te vrsta tla.

Istraživačko pitanje u ovom radu je kako vlažnost tla utječe na pojavu pupanja, listanja i žućenje listova kod jorgovana. Vlažnost tla osobito je važan čimbenik tijekom sušnih, ljetnih razdoblja, te bi učenici šestih razreda programirali micro:bit koji će regulirati zalijevanje jedne biljke ovisno o količini vlage u tlu. Za drugu jedinku jorgovana, vlažnost tla će biti prirodna, ovisna o atmosferskim čimbenicima.

Koristeći GLOBE protokole, učenici drugog razreda će na nastavi prirode i društva, motriri i bilježiti pupanje, ozelenjivanje (green-up) i žućenje (green-down) listova na obje jedinke.

Učenici šestih, sedmih i osmih razreda će na nastavi prirode, biologije, kemije i informatike, obraditi prikupljene podatke. Dobivene rezultate predstaviti će kao istraživački projekt na državnoj GLOBE smotri, te ćemo ih koristiti u nastavi prirode i biologije u daljnjem radu.

Simona Jurjević
Tamara Banović

Na ovoj poveznici možete pročitati sve o projektu.

https://www.profil-klett.hr/prijavljene-skole/O%C5%A0





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju